Viva la kitchen...

Halleluja - köket börjar arta sig riktigt, riktigt bra!! Vi har fått upp nästan alla skåpen. Det som är kvar nu är några luckor och bänkskivan (plus kakel men det har vi inte valt ut något ännu och känns inte så allvarligt ännu)... Får vi bara upp skåpen och bänkskivan så kan man ju faktiskt börja använda köket...!!!! Och det kommer vara klart imorgon. Detta är ju en fantastiskt nyhet efter 4 månader utan köket, 4 månader av Findus lådor och mackor! Jag ser ljuset i tunneln ;o)

Igår var vi dessutom och hämtade lite möbler och flyttkartonger i huset i Hällsvik - nu när det är sålt får vi ju äntligen börja hämta hit våra saker och faktiskt FLYTTA IN i vårt hus - äntligen :o)

Tjohoo tralala...

Före:




Mitt i:


Börjar arta sig:


Dagens status - nu är det banne mig inte långt kvar!! Ber om ursäkt för dålig bildkvalitet - min lins måste verkligen putsas ;o):



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0