Nu får det vara nog!

Denna vecka har jag ätit på McDonalds 3 ggr och Burger King 1 gång - och inget av det är särskilt gott! Idag började jag dagen med att klämma i mig några marshmallows innan jag åkte till jobbet. Väl där köpte jag en stor fralla med ost, skinka och tomat (varpå jag slängde tomaten). Till lunch klämde jag i mig en jättestor slabbig pizza - och ja, jag åt upp HELA!!!. Sedan var det fredagsfika där jag lyckades med bedriften att slänga i mig 3 bullar... Nu mår jag illa... *big surprise*

Så nu får det vara nog! Mitt juli-löfte skall vara att jag ska rycka upp mig vad det gäller mina matvanor! Var ju så himla duktig och nyttig efter cambridge-kuren men snacka om återfall. Nej, nu är det uppryckning som gäller - I promise!

Healthy life - here I come ;o)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0