Mitt nya liv...

 ... ja, vad innebär det då?? Jo, det innebär att jag skall återgå till en trend jag påbörjade så bra i feb/mars men tyvärr föll ur alldeles för snabbt. Men då åt jag nyttig och bra mat, tränade 2-3 ggr/v utöver ridningen. Jag stretchade efter träningen. Låter väl super-enkelt?! *hahaha*

MEN - Gustaf ringde precis och var å handlade, på frågan vad han skulle köpa fick han svaret - "en massa nyttiga saker" - så jag är ju redan på gång! ;o)

Det var moi - men såklart ska detta även avspegla ridningen, ska bli mer fokuserad och utarbeta en plan för ridningen den kommande tiden (som jag faktiskt gjorde hela första året) och konsekvent rida på utifrån denna plan. Tänkte sprattla igång Selene lite lagom. Och jag ska sluta racka ner på mig själv... 

Känns som en ganska plan! :o) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0