Komplettering...

Såg ju nu när jag var inne och läste att det lixom fattades ett inlägg - är inte så bra på det här med att blogga. Ser det å andra sidan mer som att jag för dagbok för mig själv - som vem som helst kan läsa visserligen... Hur som helst.

Det var ju faktiskt så att jag hade ett samtal med min tränare T efter ett jag hade mitt "helg-bryt", vi pratade igenom allt (åkte till min träning fast utan häst för att ha ett terapisamtal). Vi kom fram till att h*n förstod mig och hade inga problem att backa till en nivå som kändes bra för mig. T trodde väl egentligen att jag "ville mer" än vad jag gjorde och hade därför "peppat igång" mig. Men det var skönt att vi pratade igenom det och hamnade på samma plan, iaf någorlunda. Tror ändå att h*n är lite besviken på mig för att jag inte är mer taggad... Var iaf ett jättebra samtal och min respekt för T som person steg ytterligare! Veckan efter red jag igen och vi backade hem till en lagom nivå, kändes väldigt mycket bättre och det var skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0