Vi ska ha tillökning i familjen...

... vi har nämligen insett att varje stall bör ha en stallkatt!! Och i vårt fall tänkte vi skaffa 2 så dom kan ha sällskap med varandra (plus att våra möss behöver någon som håller dom på stången).... Så här kommer några bilder på våra blivande stallkatter, dom flyttar hit om ca 2 veckor ;o)







För övrigt är det ganska bra... Hände något med min rygg igår morse när jag skulle lyfta in 2 sadlar i bilen så jag hade SVINONT. Åkte till jobbet men fick åka hem efter en halvtimme, kunde varken sitta el stå (vilket jag iofs kände redan i bilen dit, men tänkte att jag iaf försöker). Så jag tillbringade hela dagen liggandes i soffan med datorn i knät och jobbade hemifrån. Tack och lov blev det bättre och idag har jag bara haft lite känning.

Gustaf har kommit hem och har fixat i köket, som vanligt säger jag att "nu är det inte långt kvar", imorgon ska han koppla in vattnet och då har vi fungerande diskmaskin och rinnande vatten i köket - har bara tagit oss 4 månader ;o). När det är fixat är det kaklet kvar och sedan är vi klara med den stora delen... Sedan är det bara de andra 3 väggarna som tapetseras och voilá - vi har ett nytt och fint FÄRDIGT kök *hahaha*

Imorgon är det Bruce Springsteen som gäller, ska bli kul även om det inte är min stora idol. Men sådana världsartister brukar ju alltid vara kul att se!

Nu ska jag sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0