Varbergsbesök...

Jag VET att man inte ska klaga på värmen - men de senaste dagarna har det varit liiiite varmare än vad jag normalt sett fungerar i. EN sådär 20-25 grader konstant hade varit toppen, men 33 grader i skuggan är tufft... Men, men, det är bara tacka och ta emot, det traditionella sommarvädret kommer tydligen på lördag... dvs regn....

I söndags åkte vi till Varberg för att hälsa på P på hennes land. Dom bor ju helt suveränt som sista huset på en gata och det är bara den 50-100 m transportsträckan till vattnet man ser, bakom dom är det en stor naturtomt. Ett riktigt drömläge! Blev en mycket trevlig kväll med god mat, gott vin i trevligt sällskap...


Dagen efter tog vi ett snabbt besök på Gekås (Gustaf - smålänningen - har aldrig varit där!!!). Därefter åkte vi tillbaka till stugan och gick ner och badade å njöt av svenska sommaren när den är som bäst... Var underbart i vattnet och jag som de sista åren har börjat bli en liten badkruka (åldern?!) hade inga som helst problem att kasta mig i...

Därefter åt vi en gemensam sen lunch och sen fick vi dra iväg - hade träning för A inbokad på kvällen :o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0