Viva La Holiday!

Sitter här, lite smålullig av en halv flaska vin (I just löve semester *s)... och bara njuter. Inser att jag borde gått och lagt mig för länge sedan för planen är att vi ska vara på Falsterbo kl 10 imorgon, ska innan vi åker hinna mocka åt hästarna och packa (för det är ju tydligen svårt att göra i tid innan *hahaha*). Med enkel matematik har dom flesta redan listat ut att jag borde gå upp typ 5-halv 6 för att hinna... Jajaja, det blir säkert bra. Vi ska åka ner med bussen och premiärsova i den. Var iväg idag och köpte madrass och nya tyger till avskärmningen och det så fiiint!!! Ska faktiskt bli riktigt kul att åka ner med min äkta hälft :o) men jag är rädd att han inte har fattat vad han gett sig in på - imorgon börjar 5-åringarna kl 10 och håller på till ca 18 vad jag kan se i startlistorna... Tror ni att han pallar?! Efter det är det 2 dagar kvar ;o)... Nu ska vi visserligen åka till Gränsbo Stuteri och träffa Figaro på onsdagen så det blir ju lite annorlunda och för övrigt skitkul!!

Vi har dessutom varit grymt rediga idag och stängslat upp en utvidgning av hagen, fick ca 500 kvm till med MASSA gräs till "vinterhagen", så dom borde klara sig i 2 dagar utan övervakande matte *s. Har såklart redan separationsångest över att lämna dom små raringarna!

Nej nu måste jag nog faktiskt sova, dricker jag mer vin kommer jag INTE att orka upp imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0