"The Boss"

Måste säga att jag är  GRYMT imponerad av en viss 59-årig "gubbe" som i 3 timmar non stop kör en kanonkonsert!!! Han tog inte en enda paus, det enda var att han körde 2 lugna låtar på rad och då satt han på en stol... Sedan var han ready to go i 1,5 timma till *hahaha - sjuuukt vältränad 59-åring*. Inte för att jag är ett direkt fan av Bruce Springsteen - men sådana världsartister är alltid kul att titta på! Och jag blev som sagt mycket imponerad... Vi kollade på lördagskvällen (som enligt kritikerna var snäppet bättre än fredagen). Coolt - och vi var där ;o)...



Gustaf lapar bärs och var allmänt nöjd med kvällen... (och den svarta pricken sitter på min lins för alltid - går inte bort!!)

Var sjukt mycket folk där, och ett helt enormt tryck - han är verkligen stor -större än jag trodde!! Lite puckat kanske  ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0