"Raindrops falling on my hair..."

Det var då f-n vad det regnar!!!
Stod och velade i morse "täcke eller inte täcke - det är frågan"... Var ändå duktig och kollade på vädret igår och dom sa att de skulle bli skurar... Tänkte att det var gottigare för damerna att knata runt nakna och fattade det brillianta beslutet - inte täcke... Så naturligtvis har det regnat non-stop sedan dess :o( Tänkte rida mitt på dagen idag för jag ska till kiropraktorn sen (ryggen har varit över-jävlig ett tag nu). Men det var ju 3 dyblöta hästar som stod i hagen, så jag plockade helt sonika in gänget. Dom får stå inne å torka och mumsa hö, sedan får dom gå ut igen - väl inpacketerade ;o). Får helt enkelt vänta en liten stund med ridandet.

Detta innebär ju att jag nu har fått en paus, man skulle kunna göra något av alla tusen sakerna som behöver fixas hemma...  ELLER... så kan man sätta sig framför datorn och skriva meningslösa inlägg på sin blogg... Så här sitter jag nu, smuttar på mitt te, bredvid min äkta hälft i soffan med varsin dator i knät - det är kärlek det!! *hahaha*

(Och nu kommer "Tarzan Boy" på radion - guuuud så länge sedan jag hörde den!!! Snacka om nostalgi-slappar-mys!!!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0