Ohlala - träningsvärk :o)

Kan glatt meddela att jag har varit dukig och ståndaktig vad det gäller att ta tag i mig själv. Tränade core i förrgår och har idag fortfarande träningsvärk i magen = är mycket nöjd med mig själv (för att jag tränat - dock lite smått pinsamt att få träningsvärk efter 30 min träning *garv*). Igår tog jag en extra promenad utöver tömkörningen av Ella.  

Dessutom har jag förbättrat min matvanor ett par dagar så idag är jag faktiskt mycket piggare än jag varit på länge så det känns faktiskt riktigt bra!

Ikväll ska jag nog ut och springa!!... Tror jag.... ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0