Jobba - ett nödvändigt ont, onödigt ont, eller bara ont??

Vet inte riktigt om det har framgått (men gissar att så är fallet), men jag är EXTREMT trött på mitt jobb för tillfället. Har ju varit en massa strul det senaste... skulle vilja säga 4 månaderna - men när jag tänker efter så har senaste året inte varit någon höjdare... Oj, vad fort tiden går! Det är en kombination av att det antingen är för lite att göra eller för mycket att göra. En normal arbetsbelastning verkar vara andra förunnat. Dessutom är mina kolleger inte alltid så kul. Ibland funkar det toppen, men sedan vi en person som av någon anledning hela tiden måste tävla med mig och jag förstår bara inte varför?! För det första så har vi inte sådana roller hos oss att man kan "tävla" för det andra så har vi heeeelt olika bakgrund, erfarenheter och liv öht... Mycket frustrerande och inte så lite irriterande... *suck* blir ju såklart inte ett dugg bättre av att man är trött och låg och bara behöver semester!! Jaja, får hoppas det blir bättre efter semestern... Annars får jag klura på om det är dags att se sig om efter ett nytt jobb...

C'est la Vie...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0