Jag står inte ut - diary of two lazy persons...

Att både jag och Gustaf är grymt lata när det kommer till vissa saker är väl ingen nyhet för många... Att det exemplevis tog oss 4 månader att få vårt kök användbart (fortfarande långt ifrån klart dock) säger väl en del. Men resten av vårt hus är pinsamt eftersatt! I och med att vi inte fick flytta "på riktigt" från början är allting lite provisoriskt och har så förblivit. (Vi var ju tvungna att lämna möbler i huset för visningarna, man ska ju inte visa huset tomt). Men nu fick jag panik i morse när jag steg upp och verkligen tittar hur vi har det!! Nu följer en mycket pinsam fotovisning av vårt "fina" hem:

Matsalen vänstra vingen

Matsalen högra vingen


Vardagsrummet

Vardagsrummet (och tillfälliga arbetshörnan)


Det som BORDE vara arbetsrum...

*SUCK*
Ni förstår ju! Nu ska jag inte säga att vi är bara lata, framförallt Gustaf har fixat en himla massa ute med trädgården och gårdsplanen, satt upp socklarna i köket etc. Men i ärlighetens namn kunde vi ju vara liiiite mer på hugget! Så nu har jag precis väckt stackars G för jag fick total panik här på morgonen - så nu ska här grejas och fixas!!! Passar ju ganska bra en dag som denna när regnet bara öser ner...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0