Jag blir så j-la glad!!!

Satt och tittade igenom några bilder från gårdagens ridpass och insåg att vi faktiskt har kommit en BRA bit på väg i galopparbetet!! La ju för någon månad sedan ut en bild på oss när vi visade hur galoppen INTE ska se ut *s (tagen på GHEC). Där såg dom flesta bilderna från galopparbetet ut så här:


Nu när jag tittar igenom från gårdagen (och även tävlingen förra veckan) ser det mer ur så här:

Något suddig bild men ändå ;o)

Så nog är vi på rätt väg!! Lite mer styrka på Ella och bättre inverkan från mig så blir det kalas. Känns väldigt, väldigt roligt (även om jag fortfarande är lite missnöjd med att jag envisas med att titta ner på Ella istället för att titta upp... Jaja... det kommer förhoppningsvis en vacker dag)?! Är så roligt när man faktiskt tar mycket bilder för det blir mer tydligt med vissa saker. Film är bra på ett sätt, men foton är inte så dumt det heller. Tur att man har en man som tycker om att fota ;o) för här fick jag bevis på att vi faktiskt är på gång med en av målsättningarna nedan... ;o)


Är dessutom GRYMT nöjd med att sitta hemma i soffan, smuttandes på mitt te och kollar på Derbyt på TV - och det ösregnar! Ganska tacksam att jag valde att åka i början av veckan och avnjuta hoppningen hemifrån... *s



Kommentarer
Therese

Så som ni galopperar på bilden från GHEC har jag aldrig sett förut så det är nog ingen bra måttstock...

2008-07-19 @ 21:12:39
Jennie

Tack ;o)

Tycker bara den bilden är så pinsamt roligt på något sätt - och talar ett tydligt språk att man får inte bättre betalt än man gör rörelserna hahaha

2008-07-19 @ 22:12:57
Therese

Ha ha, ja den bilden är en bra "så här kan det se ut när vi inte är till vår fördel"...

Jag hade faktiskt inte ens känt igen er om jag bara sett bilden :-D

Bild nr 2 däremot är Jennie och Ella, det ser jag med bestämdhet.

2008-07-20 @ 12:18:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0