Jag är helt kär!!!

Igår hittade vi KAKLET!!!! Det är helt perfekt till köket och jag VILL HA!!! Det binder ihop helheten och kommer bli sååå bra!! Men såklart finns det ett krux - det är svindyrt... *suck*. Är ett italienskt, ljust glas-mosaik (ska se om jag kan hitta en bild). Finns på kakelpalatset som beställningsvara... Är ju så svårt nu när jag har hittat Kaklet med stort K... Hur ska jag kunna acceptera något annat?! Allt annat är ju nu en kompromiss, och jag är ju av den åsikten att är det något rum man ska lägga lite extra på så är det ju köket...

Får köpa en trisslott helt enkelt ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0