Figaro R 1085

På vägen hem från Falsterbo igår passade vi på att stanna vid Gränsbo Stuteri där den blivande fadern Figaro bor. Hade stämt av att det var okey att vi tittade förbi och jag är så glad att jag gjorde det!!! Sicken trevlig häst, och han hade det där uttrycker i ögonen som jag bara älskar :o)

Är MYCKET nöjd med mitt hingstval...




Synd bara att man själv ser ut som ett vandrande lik - VAR ÄR SOLEN?!?!?!?

Fick även träffa dom andra hingstarna som var lika coola dom (utom en som nafsar men det kändes som att om 1 på 8 gör det är det helt ok). Var väldigt trevligt att få prata lite med ryttaren och få höra lite om hans personlighet... Fick berättat för mig att han kommer starta St Georg i höst så det ska bli väldigt spännande att se!

Ser väldigt mycket fram emot detta fölet... *dreamy*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0