Snart 33 och internet = ett svart hål?! Så kan vi inte ha det...

Jag hänger inte med... När man svarar nej på frågan "är du upplagd på facebook" och den frågande personen tittar på en som om man vore ett UFO - då är det dags att göra något... Jag hänger inte med och det börjar bli pinsamt. Så nu har jag lagt upp mig på facebook (som är på väg ut har jag hört *s) och skapar mig en  (ytterst simpel men än dock) egen blogg - är jag med i matchen då? ;o)

Tänker alltid att jag ska skriva rid-dagbok, men av någon anledning får jag inte tummen ur. Men däremot sitter jag framför datorn hela dagarna så då borde jag kanske få till det den här vägen? Då jag dessutom ska flytta ifrån det sociala, trevliga stallet jag står i till egen gård - kanske detta kan vara ett sätt att hålla kvar lite informationsflöde förutom telefon och sms?? Why not - kan ju aldrig skada att försöka?!

Here we go...



Kommentarer
Sara

Wiee vad skoj! Välkommen till bloggvärlden, gamling. ;-)

2008-02-06 @ 10:33:56
URL: http://frogstomp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0