Dag 3 på kuren och stollig häst...

Cambridge-kuren dag 3 har faktiskt gått över förväntan!! Får nog säga att dag 2 var tuffare - haha.. Blir ju av någon anledning lite segare när man är hemma och har en sambo som sitter och knaprar på något KONSTANT mitt framför näsan på mig... Hygglo eller?!

Ella var stollig som få idag. Hon gick i skritten 40 min igår och då jag fortfarande är lite matt bestämde jag mig för att lina henne idag - och tur var väl det!! Stoll-fia for runt som ett jehu i fyrsprång och bockade å hade sig... Kändes som helt rätt beslut med tanke på att jag ska rida imorgon ;o)

På husfroten börjar det ljusna. Fotografen var här igår och tog bilderna till annonsen som mäklaren förhoppningsvis lägger ut imorgon... Visning är planerad till efter sportlovet. Tänk om vi kan få sålt huset snabbt *hoppas, hoppas*.... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0