Cambridgekur - det var väl onödigt...?!

Dag 2 på min cambridgekur - och jag önskar att jag inte fått för mig att genomföra detta ;o). Magen kurrar och jag kan inte komma på när jag tänkte så mycket på att äta... Man är ju för sorglig... Enligt "handlingsplanen" så ska dag 3 vara värst och jag tycker det är vidrigt nu ;o)

Är bara att bita ihop och genomlida morgondagen, vad gör 3 dagar i det stora hela? Håll tummarna nu att jag grejar morgondagen också - detta är en maktkamp över mig själv och jag har ju så fruktansvärt dålig självdiciplin när det kommer till sådana här saker....

Hej å hå!!


Kommentarer
Gustaf

Jag tycker att du har varit jätteduktig så här långt!
Du kommer att fixa morgondagen galant tror jag!!!

2008-02-04 @ 21:04:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0