Overload...

Sitter just nu på jobbet och försöker på ihop en rapport jag måste ha klar till 17:00 *piip*. Det är i form av ett exelformat med 177 kolumner och 63 rader... *I kid you not!!!* .... DET SNURRAR I HUVUDET PÅ MIG NU.... Förstår ni exakt HUR mycket man faktiskt kan drunkna i stora exeldokument?! Snacka om billig fylla *hahaha*. Meningen är att jag ska svara för våra besparingar på dessa 63 artiklar från 2006-2012 och dessutom uppdatera med estimerad volym för resp artikelnr och år - Jehooo!!! Verkligen jättekul, ibland undrar jag vad man sysslar med... ;o)


Är för övrigt fullt ös, medvetslös på jobbet. Det har av någon underlig anledning chokat ihop sig fullständigt förtillfället och jag som normalt sett jobbar väldigt bra under stress har gått in i "overload mode", lite som när man hade tenta i skolan - ALLT annat blir mycket roligare än det man faktiskt måste göra... Har suttit och mailat med en kompis i princip hela fm om var vi ska luncha idag - mycket viktiga förhandlingar ;o). Detta påföljd av den aktuella lunchen, som för dagen blev liiiite längre än de 42 min som vi enligt Volvos reglemente faktiskt har i lunchpaus... *oops*... Har nu tagit mig en paus igen för att surfa inemellan exel-uppdateringarna, om inte annat bara för att inte snurra ihop fullständigt... Visste ni att man faktiskt kan få ögonen att gå i kors- på riktigt?! Så nu sitter jag och klurar på om det inte är dags att gå iväg till kiosken för dagens synd - äpplet jag precis åt fyllde inte riktigt sötsugs-begäret ;o). Känns på något sätt som att detta exel-berg kräver sin godispåse, hur ska man annars genomlida dagar som denna...???  *hahaha*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0