Gördis lite krasslig :o(

Vårt lilla charmtroll är krassligt!! Hon är har haft diarre i flera dagar och i morse kräktes hon :o(
Har fått förklarat för mig att det är vanligt att dom blir dåliga i magen vid flytt och foderbyte men nu borde det ha gått över tycker jag. Efter rådgivning med Blå Stjärna (där G blev utskälld att vi tog dom vid 10 v och inte 12!!!!) så fick vi iaf en meny till bebisarna bestående av A-fil, ris och kokt fisk i små portioner, flera ggr om dagen.... Och jag som trodde hästarna var tidskrävande ;o). Skämt åsido, bara den lilla raringen blir bra så är jag nöjd!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0