Less is more

Herregud vilka framsteg vi gör, Ella och jag! Det är så sjukt roligt just nu, Ella är positiv och framåt och jag börjar så sakteliga hitta dressyrryttaren i mig  (har sedan nya sadeln kom längt lädrena 2 hål, bara en sån sak... Hahaha). Skämt åsido så börjar jag faktiskt känna att jag iaf har en liten hum om vad jag håller på med och med tanke på hur Ella känns verkar det dessutom vara rätt?! Tänk att "nyckeln" skulle vara att sitta still och göra "ingenting"?! Jobbade med övergångar och galoppen och i galoppen blev hon så himla fin, så jag kunde till och med testa några piuett-embryon!! Är jättekul att man helt plötsligt hamnat i ett läge där vi börjat jobba med träningsmässig passage och nu även piuett-jobb... Vem hade trott det för 6 månader sedan när hon "aldrig" ville bli bra i ryggen?! Men jag klagar absolut inte, ingen är gladare än jag!
 
Kan passa på att dra några visdomsord som jag fick med mig av coachen sist, som många säkert vet är inte tålamod min starka sida alltid...
           
                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0