Duktig prins igen!

Det är på kul med Fille nu, han går från klarhet till klarhet just nu och det är jätteroligt att jobba med honom! Har börjat känna på att flytta undan för skänkeln och igår red vi ut helt solo i alla gångarter för första gången utan problem. Kan han bara vakna ur unghästtröttheten och bli lite alert är allt på topp men än så länge är han fortfarande loj och tonårstrött... ;-)Bild från vår uteritt!Det har varit en riktigt bra helg och vecka hästmässigt. Har hunnit med alla hästarna bra det sista och det är nästan galet vilken tillfredsställelse jag får de dagar jag hunnit rasta alla 4 juvelerna :-). Ella har varit lite knorrig över det här med tygellängden och det faktum att jag har full fokus på att hålla kvar, hon får ju jobba lite mer nu. Men sedan blir hon jättefin när hon väl hjälper till så jag vet inte vad jag ska tro?! Är väl mer ledarskapsåsikter än att hon faktiskt får jobba ordentligt som vanligt?! Vi jobbar på iaf så får vi se...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0