Slappar med bloggandet?

Har insett att jag legat av mig lite med bloggandet... Högst ofrivilligt får jag erkänna, det har bara varit en heeelt sjuk vecka! Sedan måndagens besked om vilka som blev kvar och vilka som fick gå har jobbet varit totalt fullsmäckat (och denna veckan är inte direkt bättre). Dessutom så var det så mycket annat på kvällarna så förra veckan fick Ella vila, tänkte starta igång henne idag men är sådär olidligt trött själv så vette sjutton om jag får tummen ur... Får se om det blir vila ett par dagar till så får hon starta sen, känns lite onödigt att köra på/av... Inte för att Ella verkar lida sådär jättemycket av sin vila ;o). Men det ska bli så skönt från och med nästa vecka när jag är ledig och kan rida på dagarna! Då ska jag ge mina hästar full uppmärksamhet varje dag... Åh, det ska bli så mysigt :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0