My little phoney...

Nu har jag äntligen fått köpt mig en ny telefon, och det förnuftiga valet blev:

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c702?cc=se&lc=sv

När jag läste att "Denna telefon är konstruerad för en aktiv livsstil. C702 uppfyller standarden IP54 (Ingress Protection) - den är damm- och stänktålig. Så nu kan du njuta av friluftslivet oavsett väder", kändes det som en ypperlig hästägartelefon ;o). Med tanke på hur många gånger man har torkat en blöt telefon som legat i fickan eller städat den ifrån hö-bös tror jag det blir kalas... Att det sedan var en bra kamera, navigationssystem och vad sägs om "Vandra, spring, gå - telefonen har Tracker, ett träningsprogram med GPS-stöd. Tiden och sträckan visas på skärmen tillsammans med information om hur mycket energi du förbrukat" - tror ni jag kommer börja träna nu när jag fått tag på en sådan ypperlig träningsleksak?! I think...not...?! ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0