Då var man kvar ett tag till...

Ja, det var positiva nyheter på jobbet idag. Min korta anställningstid till trots hade cheferna lyckats behålla mig och jobbet är säkrat... tills nästa gång iaf ;o). Är såklart väldigt skönt att veta att man inte är arbetslös efter jul, men samtidigt är det ju inte utan att man klurar på vem som drar det långa strået - vi som blir kvar men överhopade med jobb - eller dom som får gå... Gissar att framtiden får utvisa detta helt enkelt. Vill verkligen inte låta otacksam eller negativ men faktum kvarstår
1. 25% nedskärning på personal
2. Samma arbetsbelastning
3. Fortfarande allvarliga ekonomiska problem i företaget

Men ÄR tacksam att jag har mitt jobb kvar!!!! Och jag trivs bättre med att ha mycket att göra, så det blir nog toppen! :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0