Ångest!!!!

Sitter på jobbet och mår dåligt över de rara små pållarna hemma! Har varit blötregn, kallt och uselt väder sedan dom kom ut och jag har ingen möjlighet att åka hem och plocka in dom tidigare idag :o(. Snuttisarna.... Jag VET att dom överlever och dom fick dessutom extra halm utlagt idag som dom mumsar glatt på - men ändå. Är helt sjukt vad klen man är för dom små gosingarna... Dom kommer säkert inte in förrän vid 3-4 tiden, är ju jättelänge kvar ju... Ella som är förpassad till fålla idag (pga sår jag inte vill ska vara i lera och tappade skor) - har visserligen ett ganska tjockt täcke på sig, men ändå!!! Även Selene och Brio är täckade så det är bara småttingarna som går nakna... (Inser själv att det här är är jättetramsigt inlägga men det får ni ta - jag mår dåligt *s)

Anledningen att jag inte kan dra hem är att jag precis kom loss från ett möte och vi ska om 40 min ska ha uppsamling för årets julfest med jobbet, så jag ska ut och roa mig medans raringarna står ute och fryser... - ni förstår ju hur jag bygger upp min ångest ;o)....


I wish...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0