3 sår och en tappad sko...

Jag kom precis in från stallet, blev promenad med Ella och Melrose i paddocken och därefter fick dom busa av sig lite... En aktivitet som resulterade i 3 sår och 1 tappad sko (samtliga av Ella) - tyyypsikt!!! Hovslagaren kunde inte komma förrän på fre morgon så vi får väl se hur veckan blir... Ella brukar inte vara ömhovad så det är bara att hålla tummarna att hon funkar tills dess. Får dessutom hålla henne på fålla för att undvika lera i såren... *pust*.

Det var däremot ganska underhållande att se Ella och Melrose busa av sig i paddocken, dom hade hur roligt som helst ;o) och Lillhästen har en VÄLDIGT trevlig trav... ;o). Ska bli så roligt när det är dags att rida henne och jag ser verkligen fram emot det... - Även om hon visar enorm potential i att bocka så jag misstänker en och annan luftfärd... *hahaha*

Är en rätt häftig känsla att se dessa båda vackra djur busa runt och dessutom ha vetskapen av att dom är mina... *dreamy*. Är så glad för mina pållar!

Nu sitter jag fast vid TV'n, Titanic visas och jag tycker den är så fin... Känns lite jobbigt att den slutar halv 1 bara ;o)

Hej hopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0